Kanske jag har.MadModder skrev:Jag skrev ju det i första inlägget. Och även som svar på ditt första inlägg.
Jag har två inloppsslangar parallellt för jag ville ha större area än utloppet, men inte en slang med en jättediameter. Därav treslangs-AC.
De två till vänster är friskluft in. Jag trodde det var uppenbart när båda går in i samma wellpapphuv...
Den med filten runt är ut.
Du tänkte alltså allvarligt att jag hade satt in och ut i samma låda?
Jag har inte fått värmeslag än.
Jo den sitter där även på denna. När jag stängde av igår kväll stegade jag långsamt upp inställd temperatur och när jag kom till 23° slog den av. Alltså mäter den rätt och det är något annat som styr.
Du tänkte alltså allvarligt att jag hade satt in och ut i samma låda?
Tänkte att du kan omöjligen ha gjort ett sådant misstag men jag ser ju bara två slangar i samma så jag måste nämna det.
Det att de även inte var kopplade rakt bredvid varandra på AC:n "bekräftade" för mig att så var fallet, men det måste dom förstås givetvis inte vara.
Och det att du nämnde att de två var enbart för friskluft missade jag totalt, var så inne i två rör och då ett för ut och ett för in.
Ja men då är ju allt som det skall vara.
--
Vet inte om det kan vara undertrycks skydd nu när den har mycket bättre kondensorkylning? Men undrar om det kan gå så lågt ändå.